Bitch09/Beach09?

Jag satsar naturligtvis mot båda.

Kan bara be om ursäkt till alla er som fick er en släng utav sleven idag.
Nu när jag tänker efter ligger Bitch-09 mycket närmre till hands, men så tyckte Klas att självförtroende skulle visas upp, gärna bättre än vad det är och det är någonstans där som jag kommer in.

När jag är på och pillar på andras klubbor, nu senast en svart smäcker sak, visserligen "felböjd", men ack så läcker, glömmer jag mina egna grejer. Min lilla gröna.
Dagens ros till Claes som förbarmade sig.

Ska försöka hålla ihop det hela på onsdag, en kär vän tipsade om och jag citerar: 
"Cheer up för fan."
Onsdag är dagen för oss!

Låt budskapen flöda

Hit me with your best:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0