Fightclub

Låt mig bara sammafatta läget som:



Laddat.



Ryktet går att sargbitar ska flyga, plast ska tuggas och att man bör hålla koll på vattenflaskan så att man inte råkar ut för en Erik XIV. (Nu var det förvisso ärtsoppa han petade i sig, men lika fullt)
Lite synd det där med sargen faktiskt, den är ju så fin i sin svarta prakt, men kul för småjäntorna att göra något, har varit lite lite sargflyg det senaste. Jag är inte sen att koppla på den nya trenden. Känd för att passera gränser.

Min största farhåga är att vi glömmer ta vara på stunden, att vi glömmer att insupa atmosfären som naturligtvis kommer att vara magisk, som väntat en fredagskväll. Annat var det på min tid då man vandrade omkring i ett stekhett Knossos, pappa vrålar något om gamla krukor, broderna kreverar och mamma är bortsprungen sedan länge. Då, vänner, då är det svårt att insupa atmosfären för jag kunde faktiskt inte bry mig mindre om ett gammal stenbadkar. Men imorgon, då gäller det att ta till vara på varje sekund och bara låta fredagskänslan komma till en. Bina från Nödinge får ställa upp med en jäkla fest om de ska slå oss. Derby.

Välkomna till chateau Partillebo!


Låt budskapen flöda
Postat av: Magg

Så ja...HETS! ;)

2008-11-07 @ 14:44:32

Hit me with your best:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0